ROCK SHOP JAGI
Tel.: +420 721 291 928
Email: rockshopjagi@email.cz
Vážení zákazníci.
Vaši zásilku si můžete také přesměrovat na jinou adresu, popřípadě zvolit odběrné místo ve vašem okolí a vyzvednout kdykoliv ( a to i o víkendech ), jestliže Vám nevyhovuje doba doručení.
Více naleznete na www.PPL.cz
Průvodce nákupem v našem e-shopu krok za krokem:
1. Výběr zboží
Zboží ke koupi lze vybrat procházením jednotlivých kategorií a podkategorií e-shopu, nebo pomocí služby Vyhledávání. Zboží v kategoriích je možno řadit dle různých parametrů, jako je např. cena nebo název produktu, a hledání zboží si tak usnadnit.
2. Košík
Celou dobu nákupu máte k dispozici virtuální nákupní košík, do kterého můžete vkládat zboží, které chcete koupit. Kliknutím na tlačítko "Koupit" u jednotlivého zboží vkládáte vybrané zboží do nákupního košíku. V e-shopu na pravé straně nahoře se zobrazuje, kolik položek máte v košíku vloženo, popř. jejich celková cena. Klinutím na počet položek se dostanete do nákupního košíku, kde máte zboží možnost protřídit a objednat.
3. Objednávka zboží
Objednávka zboží se skládá z několika kroků: 1. Košík, 2. Dodací údaje, 3. Kontrola dat a potvrzení , 4. Objednávka přijata. Mezi jednotlivými kroky se přechází kliknutím na tlačítko "Objednat" v dolní části zobrazovaných informací. V části Dodací údaje je nutno vybrat Způsob dodání a vyplnit Dodací údaje, které jsou označeny hvězdičkou. Kliknutím na tlačítko "Dokončit objednávku" je objednávka zboží odeslána k vyřízení.
4. Registrace uživatele
Mezi výhody registrace uživatele patří možnost sledování stavu objednávek, či snadné objednání zboží bez opakovaného vyplňování dodacích údajů. Zaregistrovat se můžete kliknutím na odkaz "Zaregistrovat se " v Uživatelském menu v horní části e-shopu. V Uživatelském menu se po přihlášení uživatele (Přihlásit se) zobrazí Vaše jméno, můžete zde sledovat své objednávky (Moje objednávky), nebo měnit zadané údaje (Změnit údaje), popř. se z e-shopu odhlásit (Odhlásit se).
5. Důležité
Pokud jste si již vybrali, nezapomeňte na velikost. U jednotlivých výrobků je velikost velmi odlišná. Např. velikost s - u dámských triček není totožná s velikostí s - u triček pánských atd.
Pokud budeme posílat zboží k Vám domů, bude vždy automaticky připočtena cena za služby PPL dobírkou - 130kč , PPL převodem - 120kč, Slovensko - PPL - dobírkou - 210kč . Konečná suma se zobrazí i v objednávce, která Vám přijde e-mailem.
Podrobné informace o Obchodních a Reklamačních podmínkách e-shopu naleznete v horním menu e-shopu.
6. Údržba
U zakoupeného zboží je nutné dodržovat pokyny od výrobce.
U většiny zboží je štítek, na kterém pokyny jsou.
U zakoupeného zboží opatřeném potiskem je nutno dodržovat tyto zásady:
1. Prát obrácenou stranou potisku ( naruby), do 30 tupňů Celsia
2. Žehlit pouze na obrácené straně (naruby)
3. Nechlórovat a nepoužívat žádné agresivní čistící prostředky
4. U každého produktu je stručný popis zboží, mimo jiné: gramáž, potisk, procenta bavlny, viskózy atd.
Věříme, že pokud zásady dodržíte, oblečení nebo cokoliv jiného s potiskem, Vám dlouho bude sloužit.
5. 90% zboží máme skladem. Pokud však objednáte zboží, které skladem není, bude Vám doručeno cca do 10 pracovních dnů.
7. Hrnky a ostatní keramické zboží
Důrazně upozorňujeme na to, aby jste si objednané zboží řádně zkontrolovali při převzetí. Ať už osobně, nebo zodpovědným pracovníkem PPL. Jedině tak uplatníte reklamaci v případě poškození.
8. Stručně a jasně
Zásilka na Slovensko, PPL = 210kč
PPL v rámci ČR = 130 kč.
Pokud budete vracet zakoupené zboží (reklamace), zašleme Vám peníze převodem na Váš účet, po obdržení vámi zaslané ( kompletní ) zásilky zpět. Máte nárok na vrácení zboží bez udání důvodu do 14 dnů. Nikoli však cenu za přepravu.
VÝMĚNA ZBOŽÍ.V případě potřeby Vám nepoužité a nepoškozené zboží vyměníme za jiný druh.Zboží po předchozí telefonické domluvě nám lze zaslat v cenném balíku (ne na dobírku ), takovou zásilku nepřevezmem !! Nutno doplnit za co chcete vyměnit, vrácené zboží + jméno, adresu a telefon,případně e-mail. Náklady spojené s výměnou nese kupující.
Někdy se chybička vloudí i z naší strany, ( všichni jsme jenom lidé ), proto nás neváhejte kontaktovat a vše určitě vyřešíme. V takovém případě neseme zodpovědnost za kompletní náklady spojené se zásilkou k Vám i zpět.